[OBM Admin] FW: results_asCSV

ferenca at bnpi.hu ferenca at bnpi.hu
Mon Oct 8 10:57:15 CEST 2018

Sziasztok!

A könyvtár nem létezett. A system_vars.php.inc fájlban van definiálva a /mnt/data/tmp mappára. Létrehoztam, beállítottam a jogosultságokat, de továbbra sem működik. A mappa jogosultságát 777-re állítottam, de meghagytam a tulajdonost és a csoportot rootként. Az apache szervert újraindítottam.

Üdv:

Attila