[OBM Admin] szerver frissítések

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Thu Apr 12 00:35:36 CEST 2018

Sziasztok,

frissítettem a dinpi.openbiomaps.org, openbiomaps.org és az
obm.bnpi.hu szervereket.

Több jelentős frissítési is felkerült a szerverekre.

- Elérhető egy új nyitó lap ami teljesen egyénileg konfigurálható
  elemekből épül fel,
- Elérhető egy R-shiny alapú dinamikus statisztika ábra készítő beépülő
  'modul'
- Kompatibilis(ebb) lett az alkalmazás mobil eszközökkel. A nyitó lap,
  térkép lap és a feltöltés lap is részben alkalmazkodik a kis méretű
  mobil képernyőkhöz.
- Javítottam több olyan hibát, ami néha elérhetetlenné vagy nagyon
  lassúvá tett adatbázisokat.

Ha valami gond van szóljatok!

üdv, Miki

--
Miklós Bán, PhD
MTA-DE "Lendület" Behavioural Ecology Research Group