[OBM Admin] migrálás obm 2.0-ra (1)

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Tue Sep 13 10:18:53 CEST 2016

On Tue, 13 Sep 2016 09:43:52 +0300
Bóné Gábor <gabor.bone at milvus.ro> wrote:

> Szia
>
> Próbálom átmigrálni a rendszert a gekko-ra. Többé kevésbé működik a
> dolog, de vannak kérdéseim,
>
> 1. biomaps --> project_layers : az új rendszerben nincs rst oszlop,
> ami sejtésem szerint a restricted rövidítése. Mi kell itt történjen?
>

> Köszi,
>
> Gábor

Szia Gábor,

vannak ilyenek, mert átszerveztem a hozzáférés kezelést és ott ez az
oszlop értelmetlenné vált, sajna azt ki kell szedni kézzel. Van még
egy-két ilyen oszlop és vannak plusz táblák amit ki kell tölteni!

Küldök egy példa kódot az adatátvitelre:

Ha a teljes táblákat átszeded és egyikből a másikba rakod át a sorokat:

INSERT INTO project_layers
(project_table,layer_name,layer_def,tipus,url,map,name,enabled) (SELECT
'milvus',layer_name,layer_def,tipus,url,map,name,enabled FROM
project_layers WHERE project_table='milvus')

Azt is lehet, hogy a lekérdezés részét a fenti kódnak exportálod az
egyik gépen és importálod a másikon!

Ha nem megy írjál, segítek!

plusz tábla kitöltésére példa:

INSERT INTO project_queries
(project_table,layer_name,layer_query,enabled,layer_type,rst,layer_cname)
(SELECT
'milvus',layer_name,layer_query,enabled,layer_type,rst,layer_cname
FROM project_queries WHERE project_table='template')

http://zoology.unideb.hu/?m=Miklos_Ban