[OBM Admin] FW: Gekko

Ferenc Attila ferenca at bnpi.hu
Sun Sep 11 20:08:58 CEST 2016

Szia Miki!

(Az előző nem a listára ment.)

Lassabban őrölnek nálam a malmok, mint szeretném, de sikerült végre megnéznem, amit írtál.

> A létrehozott projekt home könyvtárában van egy local_vars.php.inc
> konfigurációs állomány, amiben van öt változó amit konfigurálni kell:
>
> define('SMTP_AUTH',true);
> define('SMTP_HOST','');
> define('SMTP_PORT','');
> define('SMTP_USERNAME','');
> define('SMTP_PASSWORD','');

Konfiguráltam a változókat a template adatbázis állományában, de nem volt eredményes. Jelenleg így néz ki a megfelelő rész:

// mail

define('SMTP_AUTH',true);
define('SMTP_HOST','smtp.bnpi.hu');
define('SMTP_PORT','1025');
define('SMTP_USERNAME','ferenca');
define('SMTP_PASSWORD','***');

A szerverünk ssl titkosítást használ. Ez bekavarhat-e? (Más ötletem pillanatnyilag nincs.) A rend kedvéért csatolom az átalakított fájlt.

> Egyetlen dolog lehet ezek mögött, mégpedig, hogy az ajax hívás
> feloldása a htaccess fájlodban nem jó. Ezen mókoltam még a legvégén
> is, biztos az utolsó verziót töltötted le? Milyen verziószám szerepel
> a virtual image "comment" mezőjében? Grafikus képernyő töltődik be a gekkon?

1.1-es verzió, fluxbox, nagy segítség ez a magamfajtának :-)

> /var/www/html/biomaps/projects/template/.htaccess
>
> amiben vannak "rewrite" szabályok:
>
> RewriteRule
> (ajax)$
> /biomaps/projects/template/includes/afuncs.php?%{QUERY_STRING}
> [NC,L]

Ez szerepel a template és a létrehozott adatbázisban is, mégsem működik rendesen. Azaz a template-ben többé-kevésbé igen, bár ott nem próbáltam mindent, a saját adatbázisom esetében azonban teljesen rossz. Csatolom a két project htaccess fájlját (a windows miatt mögé biggyesztettem txt kiterjesztést is).

Köszönöm, világos.

Üdv:
Attila

Ferenc Attila