[OBM Admin] gekko update from debian repository

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Tue Oct 11 06:40:40 CEST 2016

Sziasztok,

némi módosítások:

a csomag nevét megváltoztattam: obm-gekko-update

és egyúttal a virtualbox image-ből is készült egy új verzió. Ezt ma
feltöltöm.

Ez után a virtualbox image-ből reményeim szerint csak Debian verzió
frissítés után készítek újat és minden program frissítés az apt
repo-ból fog jönni.

Így a 1.x virtual image a Debian Jessie idején marad és az összes
obm-gekko-update verzió száma 1.xx lesz. A repository mostantól
archivált, azaz a régi verziók is elérhetőek lesznek.

Ha valami javaslatotok van ezekhez, írjátok meg még nem késő átgondolni
a dolgokat!

Üdv, Miki

--
Miklós Bán, PhD
MTA-DE "Lendület" Behavioural Ecology Research Group